Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P54a83v80e41l 15K66h81a43i81l

21. 5. 2016 12:07

Můžete prozradit odkud je pořízen obrázek zámku Jezeří? Není mi jasné jak jste to dokázal vyfotit shora. Naproti široko daleko žádný kopec není. Nějaké místo nad Vysokou Pecí?

0 0
možnosti
Foto

Hezké, už se moc těším na naší chaloupku krušnohorskou.VR^

0 0
možnosti

Moc hezké to tam je:-)R^ a pěkně předvedenéR^

2 0
možnosti
Foto

Překrásný fotkyR^ máte tam všechno, co mám ráda... zrcadlení, magický světlo, elektrárny- mám vážně ráda:))) , no a pod nimi třetí foto ... asociace na kolorované kresby knížek tak osmdesát let zpátky.. jako tvorba Kvěchové na kostičkách...:-) vážně pěkné

0 0
možnosti
Foto

Já Vám fakt vážně děkuji )) a co kolo ? Už byly letos výšlapy? Já udělal jeden nádherný !!

1 0
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 760x
Krušnohorsky myslet, žít a snít

Seznam rubrik