Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, že jste se svými krásnými snímky i tady, radost pohledět. Na to naše Krušnohoří.

0 0
možnosti
PK

Krušnohorce mám rád, zejména jejich uzlové písmo.;-D;-D

0 0
možnosti
VH

Moc pěkné a karma. Krušné jsou dnes nádherné. VR^

0 0
možnosti

Fakt se mi moc líbí, jak se mrak koupe v jezírku!

1 0
možnosti
Foto

Má snaha o fotografování mne někdy vrátí do dětství, v tomto případě jsem si vzpomněl na večernicek "Hup a Hop" který začínal tím jak sluníčko vyždímalo mráček z kterého začaly se sypat písmenka příběhu večerníčku....

Jojo dětství je moc krásné, jen je krátké..

1 0
možnosti
PL

Krásné fotografieR^ A ten KVĚTEN, souhlasím. Je to opravdu krásný měsíc.

1 0
možnosti
Foto

krásné všechno.:-).. a já, trochu morbidní, ale kacířsky přiznám, že mám zkrátka podivnou slabost pro portréty kostelů s oprýskanými zdmi...R^

0 0
možnosti
Foto

a ten s majkou je navíc genialně položenej, jen deset metrů a sedíte v hospodě či spíše na venkovním sezení

1 0
možnosti
Foto

vymák jsi docela hezký počasí, já už byl včera skoro na prášky, celej den mi sněžilo za límec:-)

0 0
možnosti
Foto

A poprvé zažil v Květnově pouť , poutavé

1 0
možnosti
  • Počet článků 210
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 760x
Krušnohorsky myslet, žít a snít

Seznam rubrik